söndag 19 april 2009

Vecka 17

Jag måste konstatera att nästa veckas händelser har koncentrerats till torsdagen.

Mån: -

Tis: -

Ons: - [Edit Skruttis] På franskan, min grupp, ska texten om boken vara klar. Jag har inte fullt förstått vad läxan var riktigt, har missat den lektionen, men det får kollas upp!

Tors: Book report med ordlista inlämnad, se Nisses fina sammanfattning här under, även om jag tror att de olika samtalsgrupperna hade lite olika frågor. Jag hade i alla fall skrivit ner lite andra. Men tror bara det är små variationer.

Biologiförhör à la burkprov. Djur och växter, allt från vitmossor till sjöpungar. Se Almas superpraktiska bildsammanställning längre ned på bloggen.

Dagen till ära är det dessutom Malins födelsedag, icke att förglömma!

På kvällen är det dessutom dags för Södra Latins Melodifestival som i alla fall jag tänker gå på!

[Edit Skruttis] Sist jag kollade var biljetterna uppbokade men du kan alltid kolla på ticnet via södras hemsida. Som sagt äger det rum på torsdag den 23e april klockan 19.00 i aulan. Entré 140 och 60 för studerande
Om du missat att boka Melodifestivalen kan jag istället rekommendera Promoes releasespelning på café Ljunggren i Brunogallerian med start klockan 20. Jag ska i alla fall dit!

Fre: -

1 kommentar:

Skruttis sa...

Dissa inte mina inlägg utan att kommentera dom =P