måndag 13 april 2009

Update efter påsken

Nyvakna och mustiga kommer vi tillbaka till skolan!

Följande saker kommer köra över oss den närmaste tiden, jag är fortfarande inte helt hundra på alla datum, men dessa är troligast. Kan inte heller garantera att detta är allt, men jag har hört mig lite för och det verkar vara det mest dramatiska iaf =)

Fysiken! Nu på fredag händer den, vidare info om den i annat inlägg.

Biologin! Inte denna vecka men givetvis nästa vecka. Själva provet kommer äga rum på torsdagen den 23. Bara att plugga, visserligen har jag hört att det var ganska lätt från b:arna, men Flygar har överraskat oss förut.

Engelskan! Boken ska vara utläst denna veckan och boksamtalen har redan börjat. Bookreview om boken ska inlämnas på torsdag nästa vecka, men den får inte vara för lång, max 2 pages. Känns det tungt, finns tankar och idéer givetvis att hitta på internet! Där kan vi som inte har så många egna åsikter hitta några nya =)

Svenskan! De sista talen ska vi åtnjuta, så vi som e kvar har lite extra.

Språket! Klarade vi av idag, gick ju helt strålande eller vad säger ni?

And that's allt, vad jag har i huvudet just nu. Update kommer snarast!

3 kommentarer:

William Axelsson sa...

Vilken dag de var!
Först några timmar ork rep sedan en massa dans som blev alldeles för jobbigt!
Vi får se hur det blir på måndag när vi ska börja rodda ner till scen!
Later heads!

Malin Rönnqvist sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
William Axelsson sa...

Hej det är William Axelsson "the Yngiwe wannabe"
gör mig till medlem så jag kan skriva inlägg...puss kram nyp på sjärten!